Garanti Şartları

Garanti Şartları :

Mağazamızda satılan ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Tamir veya değişim işlemleri, garanti veren firma veya yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır. Ürün garantisi konusunda firmamız ile irtibata geçtiğiniz takdirde, bilgilendirme ve yönlendirme konusunda yardımcı olunacaktır.  


dess.com.tr kanalı ile aldığınız tüm ürünler nakledilme sırasında oluşabilecek olası hasarlara karşı sigortalıdır ve sorumluluğu tamamen dess.com.tr 'a aittir. Gerek teslimat sırasında gerekse ürünün dess.com.tr 'dan çıkışı sırasında hasar görmüş veya eksik teslim edilmiş tüm ürünler ücretsiz olarak değiştirilecek ve teslim edilecektir. Kargonun ürünü teslimi esnasında, ürün tarafınıza arızalı veya hasarlı şekilde ulaştıysa lütfen tutanak tutturunuz ve ürünü fatura fotokopisi ve tutanak ile birlikte tarafımıza iade ediniz. AKSİ TAKTİRDE dess.com.tr SORUMLU DEĞİLDİR.


Arızalı Ürün :

Arızalı ürününüzü, faturası veya garanti belgesi ile birlikte, arıza bildirim formunu doldurarak tarafımıza arızasını bildirdikten sonra belirleyeceğimiz kargo ve gönderi şekli ile gönderebilirsiniz.

Ürünün tarafımıza gelmesini takiben, gerekli kontroller yapıldıktan sonra ürün tamiratı garanti süresince ücretsiz olarak yapılır, gerekli görüldüğü taktirde yenisi ile değiştirilir. Faturası olmayan ürünler GARANTİ KAPSAMI DIŞIDIR. Tamirat süresi ürünün elimize geçmesi ile birlikte başlar, en geç 20 iş günü içerisinde sonuçlandırılır.


Bu konudaki şikayetleriniz ve yardım için satis@dess.com.tr 'a mesaj atabilir veya  0 (212) 297 23 71 no 'lu telefonlarımızdan Satış Destek Ekibimizi arayabilirsiniz.

 

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.